Vállalkozásának marketingje a közösségi médián keresztül gyorsan szükségszerűséggé válik, nem pedig opcióvá. Ha szeretné megtudni, hogy ez pozitívan befolyásolhatja-e vállalkozását, olvassa tovább azokat a nagyszerű ötleteket, amelyek segítségével ezeket az online platformokat felhasználhatja cége, terméke vagy vállalkozása marketingjéhez és reklámozásához.
Vállalkozásának marketingje a közösségi médián keresztül gyorsan szükségszerűséggé válik, nem pedig opcióvá. Ha szeretné megtudni, hogy ez pozitívan befolyásolhatja-e vállalkozását, olvassa tovább azokat a nagyszerű ötleteket, amelyek segítségével ezeket az online platformokat felhasználhatja cége, terméke vagy vállalkozása marketingjéhez és reklámozásához.
A Facebook használata nagyszerű módja lehet vállalkozásának népszerűsítésére. A Facebook lehetővé teszi, hogy kapcsolatba lépjen a célközönséggel. Ha helyesen használja a Facebookot, barátságos módon léphet kapcsolatba közönségével anélkül, hogy bármi nyomásra kényszerítené őket. Ha az emberek személyes szinten csatlakoznak hozzád, akkor valószínűbb, hogy érdekli a vállalkozásod.
A blogodon közzétett minden bejegyzésnek tartalmaznia kell egy linket a tetején, hogy megossza a Facebookon. Ez lehetővé teszi a blogod látogatóinak, hogy megosszák azt másokkal, akik szerepelnek a barátaik listáján. Ez megnöveli azok számát, akik meglátják az Ön blogját, és ügyfelekké válhatnak. Ezek az emberek használhatják az Ön szolgáltatásait vagy megvásárolhatják a termékeit.
Többet akar tenni, mint pusztán termékeket tolni, hogy sok ember kövesse Önt. Tegyen közzé olyan linkeket vagy történeteket a szolgáltatókról, amelyek relevánsak a piaci résed vagy az iparod számára. Vezessen versenyeket, tegyen képeket és tegyen fel kérdéseket. Keresse meg a követői elkötelezettségének és bevonásának módjait. Keresse meg a termék vagy szolgáltatás elkötelezettségét a termék elhelyezése helyett. Nézze meg, hogy elérheti-e az ügyfeleket, hogy társítsák márkáját személyes identitásukhoz és életstílusukhoz, a pénztárca helyett.
Ahhoz, hogy a lehető legjobb ügyfeleket szerezhesse a közösségi média marketingjéből, tartsa rendszeresen és következetesen tartalmait. Amikor egy ügyfél minden második nap látja, hogy közzéteszel a Facebookon, elég, ha kényelmesen emlékeznek rád, de nem annyira, hogy bosszankodjon azon, hogy túl sokat jelensz meg. Amikor eljön az ideje, hogy pénzt költsenek valamire, amit felajánlhatsz, akkor veled mennek, mert a márkád megbízható barátnak érzi magát.
Biztosítson lehetőséget arra, hogy az emberek új blogbejegyzések közzétételekor regisztrálhassanak e-mailes értesítésekre. Legyen szó akár egy korábbi téma újrarajzolásáról, vagy egy új termékről, a követőknek módja maradni a kapcsolattartásra, még akkor is, ha ez a típusú közösségi média-marketing inkább az internetes marketing hasznosításának régebbi módja.
Mindig tartsa kedvesen, amikor közösségi oldalakon posztol és válaszol. Vannak emberek, akik gondot okoznak a közösségi oldalakon. Fenntartja a szakmai hozzáállást, és csak távolítsa el a bejegyzéseket. Ha jogos aggodalmuk van a vállalkozásával kapcsolatban, legyenek tisztelettudók és mindig tartsanak szakmai párbeszédet.
Az ügyfelekkel való interakciónak az egyik elsődleges célja kell, hogy legyen. Ha jól megismer bizonyos ügyfeleket, tegye meg észrevételeit a blogjaikkal vagy a Facebook falával. Ne szakítsa meg a beszélgetést irreleváns megjegyzésekkel vagy termékeire mutató linkekkel. Csak releváns megjegyzéseket tegyen közzé, és csak akkor említse meg vállalkozását, ha a beszélgetés természetesen erre vezet.
Ha valóban kötődni szeretnél Twitter-követőidhez, és nagyobb bázist szeretnél választani, helyezd el őket úgy, hogy gyakran megemlíted őket a tweetjeidben és a bejegyzéseidben. A tweeted kiemelve lesz számukra, és valószínűleg retweetelnek a követőiknek, vagy további információkat nyújtanak neked.
Mielőtt elkezdené a közösségi média marketing kampányát, fontolja meg a vásárlási útmutatókat, amelyek jó irányba terelik Önt. Az útmutató információkat tartalmaz a vezető közösségi oldalakról. Mindent megad, amit tudnia kell az oldal beállításának alapjaitól kezdve a forgalom növelésének stratégiáin keresztül.
Vállalkozása új szintre emelése új marketinghullámokat igényel, amelyeket korábban még nem próbált meg. A közösségi média marketingje nagyon könnyen lehet ez az új hullám, amelyet keres. Ha felhasználja az itt található tippeket és javaslatokat, sikereket tapasztalhat új marketingtevékenységeiben.
Beruházás lebonyolítás, műszaki ellenőrzés, műszaki szaktanácsadás és ingatlan felmérés
Megosztás a facebookon
A személyes használatra szánt közösségi média és az üzleti vállalkozások közösségi médiája két különböző világ. Ha megszokta, hogy ezeket a webhelyeket saját személyes megelégedésére használja, akkor megértés előtt áll a játék előtt, de akkor is szüksége lesz a cikk tanácsára, hogy megmutassa, hogyan lehet a legjobban piacra dobni vállalkozását rajtuk keresztül.
A személyes használatra szánt közösségi média és az üzleti vállalkozások közösségi médiája két különböző világ. Ha megszokta, hogy ezeket a webhelyeket saját személyes megelégedésére használja, akkor megértés előtt áll a játék előtt, de akkor is szüksége lesz a cikk tanácsára, hogy megmutassa, hogyan lehet a legjobban piacra dobni vállalkozását rajtuk keresztül.
Beruházás lebonyolítás, műszaki ellenőrzés, műszaki szaktanácsadás és ingatlan felmérés
Ne felejtsen el beszélni potenciális ügyfeleivel, mint emberekkel. Ön vezethet vállalkozást vagy vállalatot; ez azonban nem azt jelenti, hogy úgy kell beszélned, mint egy. A bizalom a személyes kapcsolatokból épül fel. Ha a lehetőségeid olyan emberként látnak téged, aki törődik az igényeivel és azzal, hogy terméked hogyan felel meg nekik, akkor ez nagyban hozzájárul e bizalom megteremtéséhez.
Fejlesszen minőségi tartalmat a közösségi média számára. Ha csak véletlenszerűen dobál el szavakat, reklámokat vagy akármilyen mennyiségű hétköznapi részletet az ügyfelek felé, akkor pazarolja az idejét és elveszíti vállalkozásukat. Legyen ugyanolyan aggódó közösségi tartalmi kínálata miatt, mint üzleti webhelye tartalma miatt.
Mielőtt kidolgozna egy adott közösségi média marketing stratégiát, derítse ki, melyik közösségi oldalt szeretné használni. Minden közösségi oldal másként működik, ezért fontos, hogy stratégiája működjön a kiválasztott webhelyen. Például a Facebookon létrehozhat egy közvélemény-kutatást, ellentétben a legtöbb oldallal.
Amikor a közösségi média marketingjével foglalkozik, ügyeljen arra, hogy továbbra is aktív maradjon. Ha pozitív eredményeket szeretnél látni, a közösségi média megköveteli, hogy társas legyél! Ha nem frissíted folyamatosan a követőidet, akkor máshová mennek, mivel a kampány elavult. Ezzel szemben, ha folyamatosan valami újat ad hozzá a keverékhez, akkor olyan buzzot generál, amely követői többé visszajönnek.
Adjon hozzá linket a Facebook-oldalához vagy egy "like" gombot egy Facebook-hírcsatornával a blogján vagy a webhelyén. Ezekhez könnyen találhat HTML kódokat Facebook profilja beállításaiban. Ez lehetővé teszi a látogatók számára, hogy „lájkolják” az oldaladat és feliratkozhassanak a bejegyzéseidre anélkül, hogy fel kellene keresned a Facebookon.
Készítsen hasznos tartalmat úgy, hogy interjút készít egy szakértővel a termékeivel kapcsolatban. Tegye közzé interjúját a YouTube-on, és ossza meg a közösségi médiában. Ez az a fajta tartalom, amelyet követői szívesen megosztanak barátaikkal. Mindenképpen válasszon érdekes interjúalanyot, és tegyen fel releváns kérdéseket.
Mint minden közösségi média tartalom, a videóknak is mindig leíró és érdekes címmel kell rendelkezniük. A címbe illessze be azokat a kulcsszavakat, amelyek a leginkább megfelelnek az Ön által kínált termékeknek. A címekben releváns kulcsszavak használata segít a videók azonosításában és több megtekintés vonzásában.
Adjon hozzá releváns címkéket Youtube-videóihoz. Nagyobb eséllyel fordulnak elő a termékeihez kapcsolódó keresések során. Kulcsszóválasztó eszközökkel megtudhatja, mely kulcsszavak népszerűek a célközönség körében. Ne feledje, hogy a közönsége nagyobb valószínűséggel oszt meg valamit, ha relevánsnak találja azt, amit keresett.
Fejlesszen rajongótábort. Ha termékei az egyéniség érzetét kelthetik az ügyfelek számára, akkor a közösségi média segítségével megerősítheti ezt az elképzelést. Tegyen közzé képeket a tipikus termékfelhasználóról, és írjon friss információkat a gyakori problémákról a célközönség körében. Követői felismerik önmagukat az általad létrehozott képben.
Amint láthatja, rengeteg információ található arról, hogyan lehet vállalkozását létrehozni a közösségi oldalakon. Remélhetőleg itt megválaszolták a feltett kérdéseket. Ha nem, akkor ezt használja kiindulópontként, hogy számos más módszert kutasson, amelyek segítségével ezeket a platformokat felhasználhatja vállalkozásának növelésére.
Megosztás a facebookon