Fokozza vállalkozását ezekkel a közösségi média marketing tippekkel

A személyes használatra szánt közösségi média és az üzleti vállalkozások közösségi médiája két különböző világ. Ha megszokta, hogy ezeket a webhelyeket saját személyes megelégedésére használja, akkor megértés előtt áll a játék előtt, de akkor is szüksége lesz a cikk tanácsára, hogy megmutassa, hogyan lehet a legjobban piacra dobni vállalkozását rajtuk keresztül.

Fokozza vállalkozását ezekkel a közösségi média marketing tippekkel

 

A személyes használatra szánt közösségi média és az üzleti vállalkozások közösségi médiája két különböző világ. Ha megszokta, hogy ezeket a webhelyeket saját személyes megelégedésére használja, akkor megértés előtt áll a játék előtt, de akkor is szüksége lesz a cikk tanácsára, hogy megmutassa, hogyan lehet a legjobban piacra dobni vállalkozását rajtuk keresztül.

Beruházás lebonyolítás, műszaki ellenőrzés, műszaki szaktanácsadás, ingatlan felmérés

Beruházás lebonyolítás, műszaki ellenőrzés, műszaki szaktanácsadás, ingatlan felmérés

Beruházás lebonyolítás, műszaki ellenőrzés, műszaki szaktanácsadás és ingatlan felmérés

Ne felejtsen el beszélni potenciális ügyfeleivel, mint emberekkel. Ön vezethet vállalkozást vagy vállalatot; ez azonban nem azt jelenti, hogy úgy kell beszélned, mint egy. A bizalom a személyes kapcsolatokból épül fel. Ha a lehetőségeid olyan emberként látnak téged, aki törődik az igényeivel és azzal, hogy terméked hogyan felel meg nekik, akkor ez nagyban hozzájárul e bizalom megteremtéséhez.

Fejlesszen minőségi tartalmat a közösségi média számára. Ha csak véletlenszerűen dobál el szavakat, reklámokat vagy akármilyen mennyiségű hétköznapi részletet az ügyfelek felé, akkor pazarolja az idejét és elveszíti vállalkozásukat. Legyen ugyanolyan aggódó közösségi tartalmi kínálata miatt, mint üzleti webhelye tartalma miatt.

Mielőtt kidolgozna egy adott közösségi média marketing stratégiát, derítse ki, melyik közösségi oldalt szeretné használni. Minden közösségi oldal másként működik, ezért fontos, hogy stratégiája működjön a kiválasztott webhelyen. Például a Facebookon létrehozhat egy közvélemény-kutatást, ellentétben a legtöbb oldallal.

Amikor a közösségi média marketingjével foglalkozik, ügyeljen arra, hogy továbbra is aktív maradjon. Ha pozitív eredményeket szeretnél látni, a közösségi média megköveteli, hogy társas legyél! Ha nem frissíted folyamatosan a követőidet, akkor máshová mennek, mivel a kampány elavult. Ezzel szemben, ha folyamatosan valami újat ad hozzá a keverékhez, akkor olyan buzzot generál, amely követői többé visszajönnek.

Adjon hozzá linket a Facebook-oldalához vagy egy "like" gombot egy Facebook-hírcsatornával a blogján vagy a webhelyén. Ezekhez könnyen találhat HTML kódokat Facebook profilja beállításaiban. Ez lehetővé teszi a látogatók számára, hogy „lájkolják” az oldaladat és feliratkozhassanak a bejegyzéseidre anélkül, hogy fel kellene keresned a Facebookon.

Készítsen hasznos tartalmat úgy, hogy interjút készít egy szakértővel a termékeivel kapcsolatban. Tegye közzé interjúját a YouTube-on, és ossza meg a közösségi médiában. Ez az a fajta tartalom, amelyet követői szívesen megosztanak barátaikkal. Mindenképpen válasszon érdekes interjúalanyot, és tegyen fel releváns kérdéseket.

Mint minden közösségi média tartalom, a videóknak is mindig leíró és érdekes címmel kell rendelkezniük. A címbe illessze be azokat a kulcsszavakat, amelyek a leginkább megfelelnek az Ön által kínált termékeknek. A címekben releváns kulcsszavak használata segít a videók azonosításában és több megtekintés vonzásában.

Adjon hozzá releváns címkéket Youtube-videóihoz. Nagyobb eséllyel fordulnak elő a termékeihez kapcsolódó keresések során. Kulcsszóválasztó eszközökkel megtudhatja, mely kulcsszavak népszerűek a célközönség körében. Ne feledje, hogy a közönsége nagyobb valószínűséggel oszt meg valamit, ha relevánsnak találja azt, amit keresett.

Fejlesszen rajongótábort. Ha termékei az egyéniség érzetét kelthetik az ügyfelek számára, akkor a közösségi média segítségével megerősítheti ezt az elképzelést. Tegyen közzé képeket a tipikus termékfelhasználóról, és írjon friss információkat a gyakori problémákról a célközönség körében. Követői felismerik önmagukat az általad létrehozott képben.

Amint láthatja, rengeteg információ található arról, hogyan lehet vállalkozását létrehozni a közösségi oldalakon. Remélhetőleg itt megválaszolták a feltett kérdéseket. Ha nem, akkor ezt használja kiindulópontként, hogy számos más módszert kutasson, amelyek segítségével ezeket a platformokat felhasználhatja vállalkozásának növelésére.

Ajánló
Kommentek
  1. Én